Thursday, December 20, 2007

Ke Utara Lagi...


Kali ini kehadiran kami untuk menghiburkan pengunjung pengunjung Tapak Pesta Pulau Pinang. Bertolak dari KL lewat malam 17 December dan tiba di Pulau Pinang awal pagi 18 December. Sepanjang perjalanan, kami sepat singgah di Hentian Sg. Perak, menikmati makanan dan melepaskan keletihan berada di dala kereta. Tiba di Pulau Pinang, kami terus menuju ke hotel dan masing masing terus merehatkan diri. Bangun dari tidur, kami ke Tapak Pesta untuk melakukan soundcheck.





Kemudian kami ke Gurney Drive, tempat yang sangat popular rasanya. Lebih kurang syurga makanan di Pulau Pinang. Cantik! Pemandangan di tepi laut.




Kemudian, kembali ke hotel untuk bersiap siap. Malam, ke tapak pesta. Hujan renyai waktu itu. Sebelum melakukan persembahan, kami ke pondok Radio Pulau Pinang, Mutiara FM. Sedikit temuramah dan ke terus ke pentas utama untuk melakukan persembahan.

Sungguh menghiburkan. Seperti melakukan konsert. Ramai penonton yang memberi sokongan. Selesai persembahan, kami terus ke hotel, berkemas, dan terus pulang, kembali ke KL.

No comments: