Tuesday, January 1, 2008

Happy New Year

Setelah setahun kami bergerak secara independent, Cat Presents Production akhirnya telah mengikat perjanjian dengan Luncai Emas dan secara automatik The Fabulous Cats menjadi artis Hip Hop pertama Luncai Emas. Salah satu platform kami untuk tahun 2008 ialah IKON selain dari persembahan kelab ke kelab di Malaysia, Singapura dan insyaAllah Indonesia. Tahun 2008 juga akan menyaksikan kami merasmikan jenama kami iaitu Lenggok/Lenggoq dan kelab sahabat kami iaitu The Fancy Cats. Selamat Tahun Baru.

-Cat Farish-


Saya mahu mengucapkan Selamat Tahun Baru 2008 kepada semua The Fancy Cats iaitu peminat-peminat sejati The Fabulous Cats di atas sokongan anda semua. Tak dilupa kawan-kawan, teman-teman, girlfriend-girlfriend saya yang banyak memberi dorongan kepada The Fabulous Cats dan seluruh rakyat Malaysia. Moga kita mendapat keberkatan dan rezeki yang banyak pada 2008.

-DJ Sumo-


I wish to leave any negativity regardless in my doings or in my mind, and look forward to all the better things in 2008 together with The Fabulous Cats, my loved ones, friends, fellow artistes and to all music lovers around the globe. Happy 2008!

-Farhana-


Moga Allah memberkati umat-umatnya. Amin... Selamat Tahun Baru 2008.

-Adeep-

No comments: