Tuesday, May 26, 2009

YES AKU MENANG

Cat tgh hook main game perang...
terus terlintas nak tulis cara kemenangan main game ini...ini untuk semua yang membaca boleh digunakan untuk kegunaan diri sendiri atau berkumpulan.

Untuk terus kuat general kena kuat. Askar kena yang setia. Jadi kena kasi kemudahan yang cukup, makan, minum dan senjata. Dah ada semua tu mulakan taklukan.
Mula-mula tawan kawasan kecil dan kuatkan kubu di kawasan yang selamat.
Harus merhatikan kubu dan jangan ada kebocoran pada setiap penjuru kubu yang di tawan. Jika kelemahan dikesan dapatkan cara untuk upgrade askar atau tukarkan kepada Comander.
Serang kawasan besar la pulak.

Kalau kita kecik musuh besar?

Musuh akan cari strategi untuk serang. Dari situ kita akan menang. Simpan kekuatan dan Tonjolkan kelemahan. Kat situ je kita akan score. Tapi kita kena kuat dari segi lain la. Yang disimpan tu adalah senjata yang paling power.

Itu yang Cat pakai dari dulu sampai sekarang nie.

Dan semua yang pernah bersama Cat, Alhamdullilah lah semuanya menjadi dan berjaya. Korang cari sendiri la siapa. Disini lagi Cat berpijak.

Semua kerjaya perlu strategi. Macam nak pergi perang la.

Tapi ada juga orang yang susun strategi untuk jatuhkan orang. Itu tak elok dan hindarkanlah.

'AKU DAH MENANG DAN AKU TERUS MENANG SELAGI MAK AKU DOAKAN AKU' my new Rhyme yo!

AMIN bersyukur Cat kepada NYA kerana masih disini.love korang.

2 comments:

anon said...

rilek bro...tfc will always in our heart...

Anonymous said...

ye, rilek...
hehe...
err..

tau permintaan ni agk bodo...
tp...
boleh x buat show free kt skola kte pd hari guru 29 mei ni?

tny jer...x leh x pe... ^__^"